Twoja księgarnia

panel Klienta
panel Klienta ▼
Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Twój koszyk
Koszyk jest pusty, zapraszamy na zakupy w księgarni internetowej.
Twój koszyk (pusty)
znajdź!
nowości bestsellery promocje wyprzedaż
działy
Księgarnia Idena > Tworzenie doświadczeń klientów w.2 poszerzone
Tworzenie doświadczeń klientów w.2 poszerzone

rabat
33%

Tworzenie doświadczeń klientów w.2 poszerzone

Artur Urbański

Wydawca: Helion
Dział: Literatura » Biznes
EAN: 9788383222639
Strony: 256, Format: 242x190 mm
Data wydania: 2023
cena: 77,00  51,74 zł
do koszyka
wysyłamy w terminie od 1 do 3 dni
Przesyłka już od 7,99 zł
jeżeli planujesz zakup tego produktu w przyszłości > dodaj do schowka
> poleć znajomemu

W świecie nieograniczonej konkurencji postaw na klientocentryczność

Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym świecie handlu wygrywają ci, którzy potrafią odpowiednio zadbać o odbiorcę swojej oferty. Jeśli chcesz należeć do tego grona ... ta książka jest dla Ciebie!

Kluczowym zwrotem, wokół którego koncentruje się treść poradnika napisanego przez Artura Urbańskiego i Lucynę Dziewę, jest customer experience (CX), co definiuje się jako wszystkie doświadczenia, emocje i wrażenia klienta, jakie pojawiają się u niego w trakcie korzystania z usług lub zakupu produktów. W drugim wydaniu autorzy jeszcze mocniej skupiają się na cyfrowych aspektach CX. Znajdziesz tu więc między innymi wskazówki dotyczące zastosowania map doświadczeń klientów w różnych działaniach firm, a także informacje o tym, jak dzięki sztucznej inteligencji poprawić doświadczenie klienta. Poznasz również przykłady użycia kanwy projektowania doświadczeń w projektach cyfrowych. Wreszcie ... dowiesz się, jak korzystać z wiedzy o klientach w projektowaniu systemów informatycznych.

Inne książki autora Artur Urbański:
Podobne tytuły
Droga 66. w.poszerzone

Droga 66. w.poszerzone

Dla wielu Stany Zjednoczone to synonim wolności nie tylko tej mentalnej, ale też kwintesencja marzenia o podróży w stronę zachodzącego słońca. Amerykański krajobraz, szczególnie na południowym zachodzie, kojarzy się z bezkresnymi...

cena: 99,90  96,48 zł
do koszyka
Demon ruchu wyd. poszerzone

Demon ruchu wyd. poszerzone

Stefan Grabiński urodził się 26 lutego 1887 r. w Kamiance Strumiłowej (dziś Kamianka Buzka) nad Bugiem. Po ukończeniu liceum bernardynów we Lwowie rozpoczął filologię polską i klasyczną na tamtejszym Uniwersytecie Jana Kazimierza....

cena: 35,58  25,10 zł
do koszyka
Henryk. Wydanie poszerzone

Henryk. Wydanie poszerzone

Nowe, poszerzone wydanie głośnej książki pozwala jeszcze dokładniej dociec, kim był Henryk Krzeczkowski (19211985), jedna z najbardziej tajemniczych postaci polskiej kultury XX wieku. Oficer komunistycznego wywiadu i mentor młodych...

cena: 29,00  24,59 zł
do koszyka
Górskie wyprawy fotograficzne w.2 poszerzone

Górskie wyprawy fotograficzne w.2 poszerzone

Karol Nienartowicz fotografuje góry od 2003 roku. Po analogowych początkach w 2005 roku zainteresował się fotografią cyfrową, dzięki której tak naprawdę odkrył fotografowanie gór. Od tego momentu łączy pasję do...

cena: 89,00  60,70 zł
do koszyka
Zwierzenia Arsene\'a Lupina w.2 poszerzone

Zwierzenia Arsene'a Lupina w.2 poszerzone

Zwierzenia Arsene'a Lupina to zbiór opowiadań przedstawiających kolejne przygody Arsene'a Lupina, dżentelmena-włamywacza. W tym tomie Maurice Leblanc wrócił do lżejszych opowiadań, w stylu tych z pierwszego tytułu serii, Arsene...

cena: 37,00  26,11 zł
do koszyka
Biblia copywritingu w.2 poszerzone, dodruk

Biblia copywritingu w.2 poszerzone, dodruk

Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie...

cena: 49,90  34,03 zł
do koszyka
Marketing doświadczeń

Marketing doświadczeń

Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się...

cena: 70,00  53,99 zł
do koszyka
Pozytywne skutki doświadczeń traumatycznych

Pozytywne skutki doświadczeń traumatycznych

Trauma (uraz psychiczny), do jakiej dochodzi w reakcji na wydarzenia lub sytuacje zagrażające zdrowiu i życiu człowieka, na ogół wiąże się z różnymi negatywnymi konsekwencjami i zaburzeniami. Tymczasem książka pokazuje, że w wyniku...

cena: 55,00  52,51 zł
do koszyka
Metody zdobywania klientów

Metody zdobywania klientów

`Dla kogo jest tak książka?Przede wszystkim dla tych, którzy chcą w sprzedaży osiągnąć sukces. Dla tych, którzy chcą z tego zawodu uczynić swoją życiową karierę. Dla ludzi ambitnych, energicznych, silnie zmotywowanych, ...

cena: 49,90  45,60 zł
do koszyka
więcej...

Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.


W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!


Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.


Czytaj więcej ...

opracowanie Prekursor
>