Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić? Tu z pomocą przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz się między innymi:
Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych?
Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu?
Czy content marketing sprzedaje?
Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię?
Jak być SMART przy określaniu celów w marketingu treści?
W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa?
Czy Twoja firma to Mędrzec czy Błazen?
Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają?
A także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę skuteczną strategię contentmarketingową dla swojej firmy i marki osobistej.
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy - jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są...
Współczesna gospodarka stawia przed firmami coraz to nowe wyzwania. Powstaje więc wiele koncepcji strategicznych, których wdrażanie okazuje się bardzo trudne. Autor poszukuje najskuteczniejszego sposobu wdrożenia strategii, pozwalającego...
Na szachownicy są dwie - czarna i biała - najsilniejsze figury, które mają nieograniczone możliwości działania. Królowe, bo o nich mowa, nie występują od razu przed szereg - czekają na rozwój sytuacji i obserwują potyczki innych...
Lis zna się na wielu rzeczach, za to jeż na jednej, wielkiej rzeczy.Archiloch z ParosJohn Lewis Gaddis, wybitny amerykański historyk, znawca problematyki zimnej wojny, analizuje myśl i działania wielkich strategów, od perskiego króla...
Tajemnice strategii to wspaniałe kompendium popularnej wiedzy o sztuce wojennej w takiej formie, jaka była dostępna Japończykom XIX wieku. Jednocześnie stanowią niezwykle ciekawy materiał porównawczy, zwłaszcza jeżeli je zestawić ze...
Rola gazu ziemnego jako surowca energetycznego w zamożnych państwach europejskich staje się coraz ważniejsza. Stopniowa wypiera on tradycyjnie wykorzystywany w północnej i środkowej części Starego Kontynentu węgiel. Wobec nieodwracalności...
Monografia realizuje cel znalezienia sposobu zarzadzania, który dzięki wyższej efektywności inwestycyjnej przy danym poziomie składek i akceptowanym ryzyku rynkowym pozwoliłby na podniesienie przyszłych świadczeń emerytalnych. Intencją...
Opracowanie zostało w większości oparte na wynikach prac badawczych podjętych przez zespół w ramach projektu "Realizacja strategii przedsiębiorstwa górniczego węgla kamiennego z zastosowaniem Balanced Scorecard". Obejmują one:- stworzenie...
Zasadniczym celem monografii jest przedstawienie autorskiej koncepcji różnorodnego paradygmatu strategii w kontekście wyróżnionych poziomów rzeczywistości (komunikacja - dyskurs - gatunek - tekst). a także częściowo pokazanie w partiach...
This book contributes to a necessary effort to understand the impact of human activities in outer space on international security. Its specific task is to grasp the changing role of space applications for the security of the United States. It is...
Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.
W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!
Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.