Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i podejmowanych działaniach z zakresu marketing mix w celu kontroli wykonania zamierzeń, porównania ich z założonymi wynikami czy sformułowania ewentualnych procedur naprawczych. Przedsiębiorstwo gromadzi więc informacje stanowiące podstawę do opracowania planu marketingowego, który następnie jest realizowany i poddawany ocenie z punktu widzenia zaprojektowanych inicjatyw. W literaturze fachowej właśnie tak rozumiany jest controlling marketingowy w ujęciu funkcjonalnym.
Przedstawiona do recenzji książka prezentuje nowoczesne techniki, narzędzia oraz formy social media marketingu. Będzie stanowiła wartościową pozycję, głównie dla osób chcących zapoczątkować działalność marketingową w mediach...
Książka jest poświęcona problematyce controllingu w przedsiębiorstwie i prezentuje nowoczesne ujęcie zagadnień, które interesują menedżerów różnych szczebli zarządzania. Po przestudiowaniu książki Czytelnik zdobędzie wiedzę o tym:...
Przedmiotem rozważań prezentowanych w książce uczyniono najwyższy szczebel w drabinie controllingu (wyższy od controllingu kosztów i controllingu jakości), a mianowicie controlling efektywności. Celem książki jest uporządkowanie dość...
W książce Budżetowanie i controlling w przedsiębiorstwie przedstawiono zagadnienia implementacji zintegrowanych systemów informatycznych - budżetowania i controllingu, niezwykle przydatnych w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem....
Controlling personalny jest stosunkowo nową koncepcją, jego rola jest jednak w polskich przedsiębiorstwach coraz bardziej doceniana, a zastosowanie coraz szersze. Wykorzystanie controllingu zasobów ludzkich może przy tym mieć na celu zarówno...
Książka stanowi syntetyczna analizę rozwiązań controllingowych istniejących w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach produkcyjnych. Zamysłem autorki było przybliżenie menedżerom narzędzia, jakim jest controlling, dzięki...
Kwalifikacja HAN.02. Prowadzenie działań handlowych. Egzamin zawodowy. Odpowiedzi - Karolina Tomaszewska
Tom poświęcony jest badaniom struktury projektów działań absolwentów studiów doktoranckich Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego. Zespół, w skład którego wchodzili uczestnicy spotkań Doktoranckiego Studenckiego Koła...
rozprawa () jest obszernym kompendium naukowym o systemie budżetowania zadaniowego stanowiącym narzędzie zarządzania finansami jednostek samorządu terytorialnego, opartym nie tylko na dorobku krajowych badaczy tego obszaru ekonomii, ale także...
W publikacji skoncentrowano się na synergii uzyskiwanej z łączenia heterogenicznych modeli biznesu oraz zaawansowanych koncepcjach z różnych obszarów nauk o zarządzaniu, ekonomii, rachunkowości i finansów. Jak wiele klasycznych koncepcji,...
Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.
W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!
Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.