Wydawca: GALAKTA
Era Galaktyki GALAKTA
Srebrny Półksiężyc, galaktyka odkryta podczas niedawnej ekspedycji międzygwiezdnej, jest bogata w zasoby i mistyczne relikty. Liczne cywilizacje gromadzą się tam, aby zagarnąć dla siebie jak najwięcej. Wzrasta napięcie, nieufność i...
Exit: Chata w lesie GALAKTA
Awaria samochodu zmusiła Was do spędzenia nocy w środku lasu. Na szczęście udało się Wam schronić w opuszczonej chacie. Jednak rano okazuje się, że drzwi zostały zamknięte, a solidne kraty w oknach uniemożliwiają ucieczkę...Waszą...
Exit: Cienie nad Śródziemiem GALAKTA
Pospieszcie się hobbici, gdyż zło rośnie w siłę w krainie Mordor, nad którą zaległy cienie. Frodo, wraz ze swymi towarzyszami, wyruszył z misją ocalenia Śródziemia i to na ich barkach spoczywają teraz losy całego świata, a tym samym...
Exit: Grobowiec faraona GALAKTA
Wizyta w Dolinie Królów to najbardziej emocjonująca część waszej wycieczki do Egiptu. Błądząc po wąskich korytarzach, tracicie z oczu resztę grupy i docieracie do pełnego tajemnic grobowca faraona.Niestety, nie możecie już z niego...
Exit: Stacja badawcza
Seria EXIT trafia do Polski! Najbardziej ekscytująca gra w stylu escape room, wypełniona kreatywnymi zagadkami do rozegrania w domu. Jak szybko rozwiążecie wszystkie łamigłówki i znajdziecie wyjście?EXIT to gry, z których każda postawi Was...
Exit: Tajemnicze muzeum GALAKTA
Uwaga! W tę grę można zagrać tylko 1 raz rozgrywka wymaga zniszczenia niektórych elementów.Seria EXIT trafia do Polski! Najbardziej ekscytująca gra w stylu escape room, wypełniona kreatywnymi zagadkami do rozegrania w domu. Jak szybko...
Fenomen 2 kroków.Dwie decyzje dzięki którym...
Fenomen 2 kroków jest kontynuacją bestselleru Fenomen poranka, który zafascynował ludzi w ponad 70 krajach. Hal Elrod udowadnia, że aby osiągnąć niesamowite rezultaty, wystarczą tylko dwie decyzje. Pierwsza to podtrzymywanie niewzruszonej...
Horror w Arkham Dziedzictwo Dunwich AHC65 GALAKTA
Swego czasu w ustronnej wiosce Dunwich jakaś potworna istota siała grozę pośród mieszkańców. Koszmar zakończył się, dopiero gdy trzej profesorowie z Uniwersytetu Miskatonic - dr Armitage, dr Morgan i profesor Rice - przybyli do Dunwich i...
Horror w Arkham GALAKTA
W trzeciej edycji Horroru w Arkham gracze znów wcielą się w role badaczy prowadzących śledztwo w dręczonym niepokojami mieście Arkham w stanie Massachusetts, podczas gdy niewyobrażalne zło czaić się będzie na granicy czasu pod cienką...
Horror w Arkham LCG: Gdzie mieszkają Bogowie
Piąty Zestaw Mitów z cyklu Pożeraczy snów do gry Horror w Arkham: Gra karciana.Stańcie twarzą w twarz z szaleństwem w ramach Gdzie mieszkają bogowie, piątego Zestawu Mitów należącego do cyklu Pożeraczy snów do gry Horror w Arkham: Gra...
Horror w Arkham LCG: Nie ma odwrotu GALAKTA
Nie ma odwrotu to scenariusz 3-B kampanii Sieć snów, śledzący losy badaczy, którzy w ramach Pożeraczy snów pozostali by uporać się z koszmarami trawiącymi świat jawy. Można go rozegrać w trybie samodzielnej rozgrywki lub połączyć z...
Horror w Arkham LCG: Powrót do zapomnianej ery
Powrót Zapomnianej ery to rozszerzenie do Horroru w Arkham: Gry karcianej, zawierające nowe zestawy spotkań do każdego scenariusza kampanii Zapomniana era, stawiające waszych badaczy w obliczu nowych zagrożeń i wyzwań. Nowe karty graczy,...
Horror w Arkham LCG Szczęście i szaleństwo GALAKTA
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Horror w Arkham - Gra karciana. Szczęście i szaleństwo: Kasyno w Monte Carlo wykorzystuje moce pozwalające manipulować prawdopodobieństwem, aby zgromadzić...
Horror w Arkham LCG: Szkarłatne klucze GALAKTA
To rozszerzenie wprowadza 6 nowych badaczy oraz wiele kart graczy oferujących zupełnie nowe możliwości, w tym nowe karty ze słowem kluczowym "Przystosowalny", które mogą być ulepszane według potrzeb gracza. Wspomagaj swoich...
Horror w Arkham LCG Szkarłatne klucze Rozszerzenie
Nowe rozszerzenia zawierające kampanię Szkarłatne klucze. Arkham w stanie Massachusetts opanowała plaga tajemniczych zaginięć. Każdy przedmiot, budynek lub osoba, która zniknie, przestaje istnieć nie tylko fizycznie, ale także i pamięć o...