Twoja księgarnia

panel Klienta
panel Klienta ▼
Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Twój koszyk
Koszyk jest pusty, zapraszamy na zakupy w księgarni internetowej.
Twój koszyk (pusty)
znajdź!
nowości bestsellery promocje wyprzedaż
działy
Księgarnia Idena > Marketing jednostek terytorialnych
Marketing jednostek terytorialnych

rabat
4%

Marketing jednostek terytorialnych

Katarzyna Kuć-Czajkowska (red.)
Katarzyna Muszyń

Wydawca: UMCS
EAN: 9788377848180
Strony: 326, Format: 17x24 cm
Data wydania: 2016
cena: 37,80  36,17 zł
do koszyka
wysyłamy w terminie od 1 do 3 dni
Przesyłka już od 7,99 zł
jeżeli planujesz zakup tego produktu w przyszłości > dodaj do schowka
> poleć znajomemu

Dzisiejszy samorząd nie jest tym samym podmiotem działalności, którym był na początku ustrojowej transformacji, Funkcjonuje w nowej rzeczywistości, wynikającej z rozwoju społeczeństwa informacyjnego, coraz bardziej nowoczesnych metod komunikacji, procesów zachodzących w otoczeniu globalnym, konieczności konkurowania i bycia konkurencyjnym. Wszystko to zmusza władze samorządowe do aktywnej postawy, jeżeli chodzi o zarządzanie, starania związane z zahamowaniem odpływu mieszkańców, osiedlaniem się nowych osób, utrzymaniem bądź pozyskiwaniem inwestorów, napływem turystów, czy w przypadku ośrodków akademickich - studentów.
Autorzy publikacji szukają odpowiedzi na pytania: jak wygląda wykorzystanie narzędzi marketingu terytorialnego w rzeczywistości lokalnej? Czy przedstawiciele samorządów w Polsce poza deklaratywnym zapotrzebowaniem na poznanie i wdrożenie zasad marketingu realnie korzystają z jego technik i narzędzi? Czy ograniczają się do działań doraźnych, a głównym narzędziem marketingu jest promocja? Czy są w Polsce gminy, których liderzy tkwią w przekonaniu, że nie potrzebują polityki promocyjnej?
Z Wprowadzenia

Podobne tytuły
Rachunkowość jednostek oświatowych wyd.5

Rachunkowość jednostek oświatowych wyd.5

Publikacja omawia zagadnienia organizacji rachunkowości w jednostkach oświatowych, pozwalającej na prawidłowe oraz sprawne prowadzenie ksiąg rachunkowych niezależnie od przyjętej formy obsługi finansowej. Pomaga opracować plan kont...

cena: 69,00 zł
do koszyka
Współpraca międzysektorowa jednostek samorządu..

Współpraca międzysektorowa jednostek samorządu..

Na szczególną uwagę zasługuje multidyscyplinarne podejście Autorów, co zresztą wynika z faktu, że reprezentują oni różne dyscypliny naukowe. Biorąc pod uwagę temat opracowania, badanie problemu z różnych perspektyw badawczych jest ze...

cena: 42,00  35,56 zł
do koszyka
Zrozumieć marketing w.2

Zrozumieć marketing w.2

Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków!Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich ...

cena: 59,00  40,23 zł
do koszyka
Marketing kulturowy

Marketing kulturowy

Książka stanowi pierwszą systematyczną próbę analizy polskiego rynku komunikacji marketingowej z wykorzystaniem narzędzi symbolicznej teorii organizacji. Kieruje ona uwagę na socjokulturowy, dynamiczny kontekst funkcjonowania marek, nie...

cena: 69,90  50,18 zł
do koszyka
Marketing międzynarodowy

Marketing międzynarodowy

W podręczniku Autorka, prof. Elżbieta Duliniec, omawia złożoną problematykę współczesnego marketingu na rynkach zagranicznych na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw. Koncentruje się przede wszystkim na takich zagadnieniach,...

cena: 59,90  51,61 zł
do koszyka
Influencer Marketing

Influencer Marketing

Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W...

cena: 49,90  49,23 zł
do koszyka
Marketing sportu

Marketing sportu

We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich...

cena: 64,90  46,60 zł
do koszyka
MLM Marketing wielopoziomowy

MLM Marketing wielopoziomowy

Uwierzyć w sens i skuteczne działanie marketingu wielopoziomowego. Co to znaczy? To znaczy szanować jego naturalną strukturę.Jeżeli będziesz traktować klientów i dystrybutorów z niższych poziomów jedynie jako źródło dochodów, nie...

cena: 39,90  30,57 zł
do koszyka
Hipnotyczny Marketing

Hipnotyczny Marketing

Jak dzięki trzem krokom strategii hipnotycznego marketingu zrobić fortunę online?"Jak Można Zwiększyć Zyski Swojej Firmy od Kilkudziesięciu do Kilkuset Procent?"Joe VitaleOd: Joe VitaleWimberley, Texas, Stany ZjednoczoneDrogi...

cena: 54,90  50,17 zł
do koszyka
Marketing doświadczeń

Marketing doświadczeń

Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się...

cena: 70,00  53,99 zł
do koszyka
więcej...

Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.


W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!


Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.


Czytaj więcej ...

opracowanie Prekursor
>