Odkryj nieznane dotąd miejsca królestwa snów, które wdziera się do świata jawy. Po raz pierwszy badacze będą mieli możliwość poruszać się po zakamarkach Podświata, chodzić po soczystej trawie Zaklętego lasu oraz odbyć podróż na Księżyc.
Rozszerzenie zawiera nową planszę poboczną, ośmiu nowych badaczy oraz dwóch potężnych Przedwiecznych Hypnosa, pana snów, oraz Altach-Nachę, prządkę snów, których będą w stanie pokonać tylko najwytrwalsi badacze wraz z nowym zapleczem zaklęć, stanów i atutów. Krainy Snów oferują przygodę i zagadki niespotkane w świecie jawy.
Śniący
Wszyscy śpią, ukojeni błogim stanem, by zregenerować i uzdrowić swe ciała. Choć spisz, twój umysł jest wciąż aktywny zbiera włókna twoich wspomnień z życia i splata je w absurdalne historie. Dla większości sny są odprężającą zabawą lub przerażającym preludium codzienności, jeśli nie znikną z pamięci po przebudzeniu. Jednak dla niektórych sny są odbiciem życia prawdziwszego niż to w świecie jawy.
Wiele lat temu Luke Robinson otrzymał od swego stryja zagadkowe pudełko. Dzięki niemu odkrył drogę do Krainy Snów, gdzie spędzał większość dni, poszukując przygód w przestrzeniach marzeń sennych. Zwiedzał jadeitowe ulice Celephas i rozwikływał tajemnice milionów śniących w Zaczarowanym lesie. Jednak chaos Przedwiecznych chce położyć kres nie tylko rzeczywistemu światu, ale także krainie snów. Losy Ziemi nie zaprzątują uwagi Luke'a, ale prędzej zginie, niż pozwoli obrócić się w pył swoim snom.
Luke Robinson jest zaznajomiony ze światem snów lepiej niż inni badacze. Może w ramach akcji przenieść się do każdego miejsca, na którym znajduje się brama odpowiadająca obecnemu omenowi potencjalnie podróżując po całym świecie w jednej chwili. Nie jest dobrym wojownikiem, ale nie ma większego problemu z wymykaniem się potworom i podróżami do innego świata. Przez poświęcenie odrobiny Poczytalności lub zdobycie stanu Skupienia, Luke może wejść w interakcję z bramą, jakby na jego polu nie było żadnego potwora. Kiedy uda się ją zamknąć i zabezpieczyć światy na dłuższą chwilę, Pudełko snów pomoże mu zwiększyć Skupienie lub odzyskać poczytalność. Choć Luke Robinson jest bardziej obywatelem Krain Snów niż Ziemi, zrobi wszystko, co w jego mocy, by zapobiec zagładzie i ocalić ukochane światy sennych marzeń.
i sen
Jednym ze sposobów wejścia do Krain Snów jest zejście po niekończonych się spiralnych schodach podczas snu można to zrobić z każdego miejsca na świecie. Ale jest wiele miejsc, które łączą Ziemię z królestwem snów bezpośrednio. Portale są umieszczane na początku gry razem z planszą Krain Snów i umożliwiają wolne przejście pomiędzy światami.
Krainy Snów są pełne cudów lecz także niebezpieczne dla tych, którzy wchodzą tam nieprzygotowani. Droga może zawieść poza granice centralnych miast Krainy snów lub zmusić do podjęcia zadania, które poprowadzi prosto do przyszłości.
Bez względu na to, jakie zobaczysz ostrzeżenia lub cuda, nie wolno zapomnieć o straszliwym powodzie, który zaprowadził Cię do tego miejsca. Potężne istoty chcą zniszczyć ludzkość; potworna, pająkopodobna Altach-Nacha zszywa nasz świat z Krainami snów, by horrory Podświata przeniknęły do rzeczywistości. Hypnos, pan snów, swymi podszeptami spycha w otchłań szaleństwa coraz więcej umysłów śpiących. Aby pokonać Przedwiecznych trzeba zejść do Krain snów, jednak nie ma pewności, że kiedykolwiek się stamtąd powróci.
Objawienie jest domeną snu
Dopiero skuty na pokładzie czarnej galery, podróżującej na Księżyc, zaczynasz rozumieć, że to sny zaprowadziły cię tutaj. Głupie sny o pokonaniu istoty, która istniała już miliony lat przed pojawieniem się ludzkości. Głupie czy nie, tylko sny mogą cię znów uwolnić.
Budzi się pradawna groza. Na długo przed pojawieniem się ludzi na Ziemi żyły Starsze Istoty. Teraz, w roku 1926, coś zakłóciło ich długi sen. Zaczęły rozszerzać swój mroczny wpływ, wpełzając do ludzkich umysłów i zmuszając do...
Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki potrzebny jest zestaw podstawowt Eldritch Horror!Kosmiczna koniunkcja zwiastuje zagładę!Zbliżająca się koniunkcja planet może oznaczać koniec wszelkiego życia na Ziemi. Prorocy z dawnych...
W trzeciej edycji Horroru w Arkham gracze znów wcielą się w role badaczy prowadzących śledztwo w dręczonym niepokojami mieście Arkham w stanie Massachusetts, podczas gdy niewyobrażalne zło czaić się będzie na granicy czasu pod cienką...
Nie ma odwrotu to scenariusz 3-B kampanii Sieć snów, śledzący losy badaczy, którzy w ramach Pożeraczy snów pozostali by uporać się z koszmarami trawiącymi świat jawy. Można go rozegrać w trybie samodzielnej rozgrywki lub połączyć z...
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Horror w Arkham - Gra karciana. Szczęście i szaleństwo: Kasyno w Monte Carlo wykorzystuje moce pozwalające manipulować prawdopodobieństwem, aby zgromadzić...
Stańcie w obronie Krain Snów przed zakusami Tkającej w ciemnościach w ramach Tkaczki kosmosu, szóstego i ostatniego Zestawu Mitów należącego do cyklu Pożeraczy snów do gry Horror w Arkham: Gra karciana!Tkaczka kosmosu to scenariusz 4-B...
To rozszerzenie wprowadza 6 nowych badaczy oraz wiele kart graczy oferujących zupełnie nowe możliwości, w tym nowe karty ze słowem kluczowym "Przystosowalny", które mogą być ulepszane według potrzeb gracza. Wspomagaj swoich...
Zimne morskie fale roztrzaskują się o wybrzeża Nowej Anglii a gęsta mgła napływa od strony zatoki, spowijając ukryte w zakamarkach ciemności osady rybackie. Mroczne cienie czają się w przybrzeżnych wodach, dziwne światła suną głęboko...
Z głośnym gwizdem odjeżdża ze stacji nocny pociąg. Jest to absolutnie wyjątkowa maszyna, ponieważ wiezie dziecięce marzenia. Można w niej spotkać yeti, baletnicę, przyjaznego potwora czy księżniczkę. Nagle pociąg zatrzymuje się...
Swego czasu w ustronnej wiosce Dunwich jakaś potworna istota siała grozę pośród mieszkańców. Koszmar zakończył się, dopiero gdy trzej profesorowie z Uniwersytetu Miskatonic - dr Armitage, dr Morgan i profesor Rice - przybyli do Dunwich i...
Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.
W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!
Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.