Era ludzi dobiega końca!
Gwałtowne wstrząsy rozdzierają świat, jakby sama natura zamierzała zniszczyć cywilizacje ludzkości. Coś złowrogiego nadciąga z samego serca Afryki.
Rozszerzenie Miasta w gruzach wprowadza nowego, niszczycielskiego Przedwiecznego Shudde M'ella. To nowe zagrożenie sprowadza Katastrofy i Spotkania Zniszczeń oraz nowe, destrukcyjne karty Mitów. Do walki dołączy czterech strudzonych badaczy wraz z nowymi Artefaktami, Zasobami, Zaklęciami i Talentami, dzięki którym spróbują powstrzymać zmierzch ludzkości.
Zawartość pudełka:
1 instrukcja 1 arkusz Przedwiecznego 4 arkusze i znaczniki Badaczy 6 kart Tajemnic 76 kart Spotkań 16 kart Zasobów 16 kart Katastrof 4 karty Preludium 4 karty Artefaktów 24 karty Mitów 20 kart Stanów 24 karty Zasobów Unikatowych 12 kart Zaklęć 10 żetonów Potworów 8 żetonów Zniszczenia 8 żetonów Plugastwa 14 żetonów Zdrowia i Poczytalności 4 plastikowe podstawki
Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagana jest gra Eldritch Horror: Przedwieczna groza.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki potrzebny jest zestaw podstawowt Eldritch Horror!Kosmiczna koniunkcja zwiastuje zagładę!Zbliżająca się koniunkcja planet może oznaczać koniec wszelkiego życia na Ziemi. Prorocy z dawnych...
Budzi się pradawna groza. Na długo przed pojawieniem się ludzi na Ziemi żyły Starsze Istoty. Teraz, w roku 1926, coś zakłóciło ich długi sen. Zaczęły rozszerzać swój mroczny wpływ, wpełzając do ludzkich umysłów i zmuszając do...
W trzeciej edycji Horroru w Arkham gracze znów wcielą się w role badaczy prowadzących śledztwo w dręczonym niepokojami mieście Arkham w stanie Massachusetts, podczas gdy niewyobrażalne zło czaić się będzie na granicy czasu pod cienką...
Nie ma odwrotu to scenariusz 3-B kampanii Sieć snów, śledzący losy badaczy, którzy w ramach Pożeraczy snów pozostali by uporać się z koszmarami trawiącymi świat jawy. Można go rozegrać w trybie samodzielnej rozgrywki lub połączyć z...
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Horror w Arkham - Gra karciana. Szczęście i szaleństwo: Kasyno w Monte Carlo wykorzystuje moce pozwalające manipulować prawdopodobieństwem, aby zgromadzić...
Stańcie w obronie Krain Snów przed zakusami Tkającej w ciemnościach w ramach Tkaczki kosmosu, szóstego i ostatniego Zestawu Mitów należącego do cyklu Pożeraczy snów do gry Horror w Arkham: Gra karciana!Tkaczka kosmosu to scenariusz 4-B...
To rozszerzenie wprowadza 6 nowych badaczy oraz wiele kart graczy oferujących zupełnie nowe możliwości, w tym nowe karty ze słowem kluczowym "Przystosowalny", które mogą być ulepszane według potrzeb gracza. Wspomagaj swoich...
Zimne morskie fale roztrzaskują się o wybrzeża Nowej Anglii a gęsta mgła napływa od strony zatoki, spowijając ukryte w zakamarkach ciemności osady rybackie. Mroczne cienie czają się w przybrzeżnych wodach, dziwne światła suną głęboko...
Sąd. Umiarkowanie. Sprawiedliwość. Wieża. Nie potrafisz przestać myśleć o kartach tarota, które opowiedziały historię ponurej przyszłości. Jednak kiedy dowiadujesz się, że w posiadłości we French Hill zniknęło bez śladu czworo...
Swego czasu w ustronnej wiosce Dunwich jakaś potworna istota siała grozę pośród mieszkańców. Koszmar zakończył się, dopiero gdy trzej profesorowie z Uniwersytetu Miskatonic - dr Armitage, dr Morgan i profesor Rice - przybyli do Dunwich i...
Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.
W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!
Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.