Twoja księgarnia

panel Klienta
panel Klienta ▼
Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Twój koszyk
Koszyk jest pusty, zapraszamy na zakupy w księgarni internetowej.
Twój koszyk (pusty)
znajdź!
nowości bestsellery promocje wyprzedaż
działy
Księgarnia Idena > Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu
Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu

rabat
14%

Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu

red. Nagdalena Kowalska
Anna Szwajlik

EAN: 9788320823967
Strony: 138, Format: 250x176 mm
Data wydania: 2020
cena: 39,90  34,37 zł
do koszyka
wysyłamy w terminie od 1 do 3 dni
Przesyłka już od 7,99 zł
jeżeli planujesz zakup tego produktu w przyszłości > dodaj do schowka
> poleć znajomemu

Rewolucja 4.0 to przede wszystkim nowa droga do odniesienia sukcesu przez organizacje - dzięki postępowi technologicznemu. Połączenie kanałów online i offline umożliwia lepszą komunikację z klientami i opracowanie dla nich odpowiedniej oferty. Publikacja przedstawia wybrane problemy dotyczące przemian zachodzących pod wpływem nowych technologii w procesie obsługi klienta oraz w działaniach sprzedażowych i promocyjnych. Szczególną uwagę poświęcono roli mediów społecznościowych w procesie komunikacji z klientem, budowaniu zaangażowania odbiorców, kształtowaniu zasobów relacyjnych organizacji i tworzeniu nowych produktów. Tematyka publikacji wykracza poza ramy przedsiębiorstwa, wskazując także na zmiany zachodzące pod wpływem rewolucji 4.0 w obszarze marketingu terytorialnego.

Podobne tytuły
Nowe 4P marketingu - ludzie, procesy, programy..

Nowe 4P marketingu - ludzie, procesy, programy..

"Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana". Stwierdzenie to wydawało się nie dotyczyć stworzonej przez McCarthiego ponad pół wieku temu koncepcji narzędzi marketingu mix 4P. Zakres poszczególnych instrumentów, ich liczba oraz...

cena: 120,00  92,56 zł
do koszyka
Jak nowe technologie zmieniają biznes

Jak nowe technologie zmieniają biznes

Krzysztof Ratnicyn podpowiada, w jaki sposób biznes może efektywnie wykorzystać nowe technologie. Przekonuje także, że równie dobrze jak wielkie korporacje może robić to sektor małych i średnich firm oraz mikroprzedsiębiorstwa. Co...

cena: 38,00  25,44 zł
do koszyka
Nowe technologie w praktyce prawnika

Nowe technologie w praktyce prawnika

Celem niniejszej książki jest upowszechnienie wiedzy na temat nowych technologii, przydatnych w pracy osób wykonujących zawody prawnicze. Wybraliśmy te z nich, które bezpośrednio odnoszą się do praktyki prawniczej. Staraliśmy się opisać...

cena: 99,00  66,55 zł
do koszyka
Podstawy marketingu. Kwalifikacja PGF.07.

Podstawy marketingu. Kwalifikacja PGF.07.

Podręcznik obejmuje sześć rozdziałów. W książce wyjaśniono zagadnienia rynku, marketingu i marketingu-mix, ceny, dystrybucji oraz promocji marketingowej, a także zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Przedstawiono również...

cena: 39,00  38,57 zł
do koszyka
Ciemna strona marketingu

Ciemna strona marketingu

Posługując się prostą metaforą, można stwierdzić, że zarówno w podręcznikach, jak i w praktyce rynkowej prezentowana jest zwykle jasna strona marketingu. Przejawia się ona m.in. w nastawieniu przedsiębiorstw na zaspokajanie potrzeb...

cena: 109,90  78,90 zł
do koszyka
Biblia content marketingu

Biblia content marketingu

Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy - jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są...

cena: 49,90  34,03 zł
do koszyka
Polityka miejska w marketingu prezydentów...

Polityka miejska w marketingu prezydentów...

Celem monografii jest analiza zależności pomiędzy polityką miejską a aktywnością marketingową prezydentów czterech największych miast Dolnego Śląska, która przypada na okres samorządowej rywalizacji o władzę. Przyjęcie założenia,...

cena: 56,00  48,33 zł
do koszyka
Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu

Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu

Iwona Lupa trener, nauczyciel i praktyk w obszarze zarządzania, marketingu i mediów społecznościowych; naukowo związana z Katedrą Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Realizatorka wielu projektów badawczych i praktycznych...

cena: 78,00 zł
do koszyka
Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego w.2

Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego w.2

Od kilku lat obserwujemy w Polsce znaczne nasilenie akcji marketingowych firm farmaceutycznych, co odpowiada ciągłemu wzrostowi sprzedawanych medykamentów na naszym rynku. Wiele dyskusji wzbudzają zwłaszcza akcje promocyjne skierowane do...

cena: 75,00  57,85 zł
do koszyka
30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Czy masz problemy z pokazaniem się we właściwym świetle? Czy chwalenie się swoimi osiągnięciami sprawia Ci trudność? Osobisty PR jest sztuką autoprezentacji, własnego marketingu.Naucz się, w jaki sposób: o Rozpoznać swoje mocne strony...

cena: 19,00  14,47 zł
do koszyka
więcej...

Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.


W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!


Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.


Czytaj więcej ...

opracowanie Prekursor
>