Zaprezentowana rozprawa otwiera proces zapełniania dotkliwej luki w polskim literaturoznawstwie, podejmując temat niesłusznie w badaniach pomijany. Anna Jarmuszkiewicz czyni to w sposób dojrzały, metodologicznie spójny, a co najważniejsze odzwierciedlający wielowątkowość rodzimych lektur prozy autora W stronę Swanna. Buduje w dysertacji nie tylko reprezentatywny i szeroki obraz polskiej recepcji Prousta po roku 1945, ale też odnosi interesujące ją zagadnienie recepcji do kluczowych trendów nowoczesnej humanistyki, z właściwą literaturoznawstwu tendencją do przechodzenia od badań literackich do badań kulturowych. Czytając tę wielce pożyteczną rozprawę możemy się zastanawiać na ile przedstawione interpretacje potwierdzają istotę owego przejścia, a na ile podpowiadają, że nie jest ono wcale tak radykalne, jak chcieliby nieraz sądzić teoretycy
Konfucjusz powiedział: "Nie dowiesz się, jak poprawnie się wyrażać, dopóki nie przestudiujesz Księgi Pieśni". Chociaż kierował te słowa do swoich współczesnych, Księga Pieśni jako najstarsza antologia poezji chińskiej niewątpliwie...
"Realizacja usług w recepcji" jest wydanym w dwóch częściach podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów szkół kształcących w zawodzie technik hotelarstwa. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia...
"Realizacja usług w recepcji" jest wydanym w dwóch częściach podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów szkół kształcących w zawodzie technik hotelarstwa. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia...
Podręcznik dla techników hotelarstwa poświęcony realizacji usług w recepcji.Zawiera informacje dotyczące bhp w recepcji hotelowej, potrzeb gości i ich oczekiwań, etyki, kultury i savoir-vivre'u pracowników recepcji. Sprawia, że przyszły...
Podręcznik do nowej podstawy programowej przeznaczony do kształcenia w zawodzie technik hotelarstwa w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji). Omawia zagadnienia dotyczące:struktury organizacyjnej...
Podręcznik do nowej podstawy programowej przeznaczony do nauki zawodu technik hotelarstwa. Dopuszczony do użytku szkolnego. Rok dopuszczenia MEN: 2014.
Podręcznik dla techników hotelarstwa poświęcony realizacji usług w recepcji.Zawiera informacje dotyczące procedury przyjęcia i wykwaterowania gości, w tym zasady rejestracji gości, przydziałów pokoi, prowadzenia dokumentacji...
Podręcznik realizuje treści nowej podstawy programowej. Jest przeznaczony do kształcenia w zawodzie technik hotelarstwa w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji). Omawia zagadnienia dotyczące schematu...
Publikacja przeznaczona do kształcenia praktycznego w zawodzie technik hotelarstwa realizująca treści z zakresu kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji), do wykorzystania podczas zajęć w pracowniach.Nieoceniona pomoc w...
Zbiór zadań przeznaczony dla uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa z zakresu kwalifikacji HGT.06 (Realizacja usług w recepcji).Publikacja uzupełnia podręczniki z zakresu realizacji usług w recepcji. Zawiera zadania...
Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.
W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!
Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.