Twoja księgarnia

panel Klienta
panel Klienta ▼
Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Twój koszyk
Koszyk jest pusty, zapraszamy na zakupy w księgarni internetowej.
Twój koszyk (pusty)
znajdź!
nowości bestsellery promocje wyprzedaż
działy
Księgarnia Idena > Strategie marketingowe w turystyce
Strategie marketingowe w turystyce

rabat
5%

Strategie marketingowe w turystyce

Maria Johann

Wydawca: Difin
EAN: 9788376411439
Strony: 152
Data wydania: 2009
cena: 38,00  36,29 zł
powiadom mnie, kiedy pozycja pojawi się w sprzedaży
Przesyłka już od 7,99 zł
jeżeli planujesz zakup tego produktu w przyszłości > dodaj do schowka
> poleć znajomemu

Podstawowym celem publikacji jest przedstawienie procesu formułowania strategii marketingowej w przedsiębiorstwach turystycznych oraz wyróżnienie czynników umożliwiających uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynku usług turystycznych. Szczególny nacisk położony został na prezentację zasad tworzenia strategii marketingowej realizowanej przez biura podróży, a istotnym elementem opracowania są przykłady działań marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu analizowanych przedsiębiorstw i umożliwiły im zdobycie znaczącej pozycji na rynku. W książce wyeksponowane zostały następujące zagadnienia związane z tworzeniem i realizacją strategii marketingowej: ? rola sektora usług turystycznych w gospodarce oraz specyfika strategii marketingowej w przedsiębiorstwie turystycznym, ? proces formułowania strategii marketingowej i jej wpływ na kształtowanie przewagi konkurencyjnej na rynku usług turystycznych, ? znaczenie poszczególnych komponentów marketingu mix w tworzeniu kompozycji marketingowej z przedstawieniem ich roli w osiąganiu przewagi konkurencyjnej na rynku, ? zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie turystycznym z uwzględnieniem procesu planowania, organizowania, kierowania oraz kontroli działalności marketingowej w przedsiębiorstwie turystycznym, ? omówienie przykładów strategii marketingowych, które przyczyniły się do zdobycia przewagi konkurencyjnej wybranych przedsiębiorstw turystycznych. Przedstawiony w podręczniku materiał opiera się na analizie literatury przedmiotu, wywiadach przeprowadzonych z kadrą kierowniczą, pracownikami przedsiębiorstw turystycznych i odbiorcami usług turystycznych oraz doświadczeniach autorki związanych z długoletnią współpracą z biurami podróży.

Podobne tytuły
Zarządzanie marketingowe

Zarządzanie marketingowe

Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu.Książka składa się z czterech...

cena: 49,00 zł
do koszyka
Etyka w turystyce

Etyka w turystyce

Turystyka stanowi szeroki przedmiot zainteresowań naukowo-badawczych oraz praktycznych. Przykładem są liczne publikacje poświęcone jej zagadnieniom geograficznym, ekonomicznym, organizacyjnym, marketingowym. Na rynku wydawniczym brakuje jednak...

cena: 60,00  46,27 zł
do koszyka
Marketing internetowy w turystyce

Marketing internetowy w turystyce

Książka ta oferuje właścicielom, menedżerom i marketingowcom obiektów hotelarskich - hoteli, pensjonatów bed and breakfast, domów wypoczynkowych, obiektów agroturystycznych - sprawne narzędzia internetowego marketingu turystycznego i...

cena: 80,00  61,70 zł
do koszyka
Badania marketingowe. Nowe metody badań...

Badania marketingowe. Nowe metody badań...

Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się...

cena: 60,00  57,29 zł
do koszyka
Język angielski zawodowy w turystyce ćw 2017 WSiP

Język angielski zawodowy w turystyce ćw 2017 WSiP

Zeszyt ćwiczeń do nauki języka angielskiego zawodowego w branży turystyczno-hotelarskiej.W publikacji zawarto ćwiczenia związane m.in. z biurem podróży, formami turystyki, atrakcjami turystycznymi, organizacją imprez turystycznych, ...

cena: 60,70 zł
do koszyka
Superinteligencja. Scenariusze, strategie...

Superinteligencja. Scenariusze, strategie...

Superinteligencja. Czy cyfrowe umysły zagrażają człowiekowi? Ludzki mózg to dzieło idealne, najdoskonalszy twór w przyrodzie. Jego dominacją zachwiał komputer Deep Blue, który w 1997 roku pokonał w szachy mistrza świata, Garriego...

cena: 69,00  46,36 zł
do koszyka
Strategie komunikacyjne osób dwujęzycznych...

Strategie komunikacyjne osób dwujęzycznych...

Niniejszej publikacji przyświecają dwa cele. Pierwszym z nich jest krytyczne omówienie dotychczasowych badań nad polszczyzną osób wczesnodwujęzycznych, tj. przedstawicieli drugiego pokolenia polskich emigrantów, określanych mianem...

cena: 39,00  27,17 zł
do koszyka
Strategie komunikowania podmiotów politycznych w..

Strategie komunikowania podmiotów politycznych w..

Monografia Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych wyróżnia się pozytywnie ze względu na zaproponowaną nietuzinkową optykę łączącą w sobie wiedze medioznawczą i komunikologiczną z...

cena: 58,80  46,89 zł
do koszyka
Azjatyckie strategie polityki międzynarodowej...

Azjatyckie strategie polityki międzynarodowej...

Na światowej arenie dokonuje się istotna przebudowa układu sił. Gaśnie potęga Zachodu, rośnie rola nowych mocarstw Orientu. Za fasadą bieżącej polityki i przesunięć w hierarchii potęg postępuje wszakże zasadnicza transformacja...

cena: 56,00  48,33 zł
do koszyka
Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces...

Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces...

Prezydent jest oceniany po stu dniach, menedżer -- po dziewięćdziesięciuPrzygotuj się do nowych obowiązkówOceń obiektywnie wyzwania i szanse powodzeniaZdobądź poparcie podwładnych i zwierzchnikówPierwsze 90 dni pracy to dla menedżera na...

cena: 59,00  48,28 zł
do koszyka
więcej...

Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.


W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!


Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.


Czytaj więcej ...

opracowanie Prekursor
>