Twoja księgarnia

panel Klienta
panel Klienta ▼
Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Twój koszyk
Koszyk jest pusty, zapraszamy na zakupy w księgarni internetowej.
Twój koszyk (pusty)
znajdź!
nowości bestsellery promocje wyprzedaż
działy
Księgarnia Idena > Customer Experience Management w.2
Customer Experience Management w.2

rabat
32%

Customer Experience Management w.2

Katarzyna Wojciechowska

Dział: Literatura » Biznes
EAN: 9788383227856
Strony: 408, Format: 596x239 mm
Data wydania: 2023
cena: 99,00  67,52 zł
do koszyka
wysyłamy w terminie od 1 do 3 dni
Przesyłka już od 7,99 zł
jeżeli planujesz zakup tego produktu w przyszłości > dodaj do schowka
> poleć znajomemu

Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w dobrym świetle. Wiesz, że najmniejsze niezadowolenie klienta podczas kontaktu z marką może zniszczyć wcześniejsze pozytywne doświadczenia. Wykorzystujesz tę wiedzę w praktyce i nie dopuszczasz do katastrofy?

Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta książka zawiera te informacje. Zła: by skutecznie je wykorzystać, trzeba będzie zainwestować czas i energię, przeprowadzając cały proces projektowania. I jeszcze jedna dobra wiadomość (nie możemy zakończyć na złej - zgadnij dlaczego): projektowanie doświadczeń to naprawdę świetna zabawa. Jeśli więc chcesz zrozumieć lepiej, co leży u podstaw doświadczeń Twoich klientów i uporządkować te procesy w swojej firmie - kup tę książkę!

Drugie wydanie uzupełniam o rozdział 4., w którym zwracam uwagę na zmiany społeczne, jakie nam towarzyszą, i na ich wpływ na kształtowanie się marek oraz na oczekiwania klientów.

Inne książki autora Katarzyna Wojciechowska:
Podobne tytuły
Customer Encounters on Twitter

Customer Encounters on Twitter

The book presents a discussion of the selected properties of customer encounters conducted on brand profiles on Twitter. The first part of the book discusses social media and their use in corporate communication, with a particular consideration of...

cena: 39,90  34,58 zł
do koszyka
English for Customer Care + CD

English for Customer Care + CD

English for Customer Care powstał z myślą o osobach pracujących przy bezpośredniej obsłudze klienta. Specyficzne dla takich sytuacji zwroty i opanowanie stosownych technik komunikacyjnych bardzo przydadzą się w rozmowie z klientem w dziale...

cena: 79,00  67,01 zł
do koszyka
Lean management po polsku

Lean management po polsku

Szczupłe zarządzanie, które działaLean management, czyli koncepcja zarządzania zakładająca "wyszczuplanie" firmy, u jednych wywołuje gwałtowny entuzjazm, u innych... dreszcz niepokoju. Wezwanie szefa: "Musimy działać bardziej lean!" bywa...

cena: 39,90  27,21 zł
do koszyka
Management Sciences. New Horizons

Management Sciences. New Horizons

The monograph Management Sciences

cena: 47,25  40,96 zł
do koszyka
Management of innovation processes..

Management of innovation processes..

In the context of the formation of the information and digital cociety, solving the problems of improving the efficiency and sustainability if innovative development of enterprises becomes the main factor for the successful development of the...

cena: 45,00  42,86 zł
do koszyka
Business English - Management B1/B2

Business English - Management B1/B2

Naucz się biznesowego języka angielskiego, który wykorzystasz w pracy w środowisku międzynarodowym lub za granicą! Zapamiętaj trwale nowe słownictwo i zwroty biznesowe dzięki metodzie inteligentnych powtórek SuperMemo.Z kursem Business...

cena: 59,90  43,83 zł
do koszyka
In Company 3.0 ESP Supply Chain Management SB

In Company 3.0 ESP Supply Chain Management SB

KupujęSeria In Company 3.0 ESP (English for Specific Purposes) to pięć nowych tytułów rozwijających język specjalistyczny dla fachowców w takich dziedzinach, jak: sprzedaż, zarządzanie łańcuchem dostaw, finanse, inwestycje oraz...

cena: 61,60  57,86 zł
do koszyka
Career Paths: Management 1 SB + Digibook

Career Paths: Management 1 SB + Digibook

Management I z serii Career Paths to publikacja przeznaczona dla osób przygotowujących się do pracy lub pracujących w zawodach związanych z zarządzaniem, pragnących doskonalić znajomość języka angielskiego w aspekcie związanym z pracą...

cena: 89,00  83,59 zł
do koszyka
Diversity management. Narzędzie skutecznego....

Diversity management. Narzędzie skutecznego....

Praca stanowi szczególny wkład w uporządkowanie oraz poszerzenie wiedzy dotyczącej zarządzania różnorodnością oraz jego wpływu na biznes, wskazując zarówno teoretykom, jak i praktykom nowe kierunki optymalizacji procesu zarządzania.W...

cena: 40,00 zł
do koszyka
Zrozumieć Agile Project Management

Zrozumieć Agile Project Management

Wprowadzenie do skutecznego stosowania metodologii Agile w ogólnej strategii biznesowej.Jeśli projekt ma osiągnąć sukces, strategia zarządzania musi być dostatecznie elastyczna, by móc dostosować się do dynamicznych, błyskawicznie...

cena: 58,80  39,29 zł
do koszyka
więcej...

Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.


W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!


Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.


Czytaj więcej ...

opracowanie Prekursor
>